luni, 10 ianuarie 2011

Showroom-uri

Calitatea mobilierului nu mai este de ajuns, e nevoie si de un design pe masura. Scopul showroom-ului e axat pe expunerea atat stilului de mobilier creat de un anume producator, cat si calitatea pe care o implementeaza in productie.
Este deja un element vital pentru un producator, pentru ca spatiul de prezentare e una din cerintele de baza ale clientului. Acesta nu se mai multumeste cu o idee desenata, un aspect interesant transpus doar pe o bucata de hartie. Clientul are nevoie sa vada un produs finit, ceva ce poate sa studieze, sa poata crea un clasament al propriilor optiuni din totalul de producatori consultati, si sa il aleaga pe cel ce ii acopera nevoile in cea mai mare masura.

Showroom-ul e compus din trei elemente ce ii ofera greutatea in ochii clientului : spatiul disponibil, gama de mobilier expusa si design-ul.

Spatiul ofera clientului incredere in forta producatorului pe piata.
Cu cat gama de mobilier e mai vasta, cu atat e mai probabil ca un client sa fie atras. Clientul va putea analiza exact tipul de mobilier ce il intereseaza, ceea ce ii va spori increderea in producator.
Design-ul e cel mai important element ce compune un showroom. Acesta poate poate umbri celelalte doua elemente, sau le poate amplifica.
Daca producatorul dispune de un spatiu mic pentru prezentare, dar acesta e inzestrat cu un design complex, dimensiunea spatiului isi vor pierde din greutate, clientul fiind orientat catre alte aspecte ale acestuia. Si evident, si invers. Oricat de mare ar fi spatiul, daca design-ul este slab, clientul nu va fi impresionat.

0 comments:

Trimiteți un comentariu